Sleeping or not sleeping

Sitter nerbäddad i soffan nu för det är kallt och inte så trevligt väder ute. Buhu, vart tog solen vägen? :(

Hade en trevlig kväll igår iaf :D


                   Snodde bilden från Jesse :p

Idag vaknade man upp tidigt hos Jesse och tog en buss som gick typ 8.15. Trött man var då. Inte mkt sömn precis :P Busschauffören var snäll iaf för jag var lite seg och var tvungen att springa och han stannade. Snällt! Han undrade varför det alltid är tjejer som är sena till bussen, haha ja. Är det så? Kanske det är, menar jag är ju typ alltid sen till bussen :P
Sen ner på stan och vänta på nästa buss. Den busschauffören var lite borta tror jag för när jag hade tryckt på stopp så åkte hon bara förbi bushållsplatsen. Blev ju inte bara lite förbannad. Blev tvungen att springa fram till henne och säga åt henne. Hon bad så mkt om ursäkt och sa att hon var så inne med att lyssna så frågesporten på radion, därför märkte hon inte att nån tryckt på stopp. Liksom jaha!? Det var ju duktigt...Fick en tjuga av henne som kompensation :p Haha gu va snällt asså xD Ibland undrar man vad som pågår i vissa personers hjärnor.

Åh juste måste ju bara säga att jag har ätit "hamburgare". Det är helt otroligt, verkligen inte mig. Är ju inte så mkt för snabbmat. Men det blev middan igår kväll. Sen var det ju ingen riktigt hamburgare utan en falaffelburgare. Kan ju inte äta kött när man är vegetarian :p

Ikväll ska man till Milla och typ kolla på film. Det blir väl trevligt :D


 
Things we do may not be the best but still we do them
When are we going to realize what we are doing and stop doing that
True things doesn't come easy





Kramar Becce



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0