Skola

Är i skolan just nu och tar det lite lugnt ett tag. Har precis haft nationella i matte b. Det gick helt åt helvete kan man säga :( 

Igår fick jag rida Diego på Akka. Han var väldigt kul, blir mkt att jobba med och lärorikt för en själv. Sedan red jag Mandy på Säva på kvällen. Vi skulle ha markarbete i terrängbanehagen. Men sedan blev det lite hoppning över vattenhindret. Superkul var det men det slutade nästan med att jag tog mig ett dopp :p Vi skulle hoppa över hindret och ner i vattnet, det tyckte Mandy va lite läskigt så det blev en tvärnit. Flög då av, mindre kul men kom inte i vattnet som tur var. Nu har jag ont när jag ska gå, ajj aj.


               Lilla Mandy från Säva

 

Kramar Becce



Kommentarer
Postat av: jessica

haha jag hade velat se om du flög av i vattnet:P (a)

2010-05-27 @ 19:46:19
URL: http://jessicahedengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0