Måndagkväll

Nu har jag lite tråkigt. Har precis målat naglarna. Blev rött den här gången och inte mitt vanliga fransk manikyr.



Funderar på om man ska va lite duktig och städa rummet. Eller juste jag måste ju packa lite saker, mina ridkläder som jag ska släpa med mig till skolan imorgon. De borde jag nog fixa ikväll. Annars lär jag väl missa bussen imorgon om jag gör det då. Som vanligt :p

Imorgon ska jag köpa buskort -.- Undra hur mycket pengar jag har lagt ner på busskort? Det är så dyrt här i Uppsala. Present till mamma ska oxå inhandlas, hon fyller ju år på onsdag.

Nej packa och städa var det. Fast inte lätt med nymålade naglar :D



Kramar Becce

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0