Hela veckan :p

Känner att det var ett tag sen man bloggade något :p har inte orkat typ, hehe.
Iaf var jag ju i söndags på Pier Pressure i Göteborg :D Det var grymt kul, bra band som spelade. Speciellt Paramore som var hela andledningen till att man åkte dit :p (Bilder från Festivalen kommer snart ;p)
Hade jättebra platser när Paramore spelade, nästan längst fram närmast gången i mitten så att man fick luft för gud va mkt folk det var!! Men skön stämning och ja det var helt enkelt härligt att se dem spela igen :)

Aja nu när jag ändå är på g att skriva kan jag ju göra en sammanfattning ev hela veckan :p

Måndag:
Var i Göteborg och shoppade :) Kul men blev så trött i benen efter en hel dags shopping. Sen tåget hem vid 4. Höll på att missa tåget från Sthlm till Uppsala då vårt tåg var försenat så det blev till att springa med mina tunga väskor ner för trappan och sen upp igen, pust va jobbigt. Men kom hem iaf :D

Tisdag:
Tog det lite lugnt på dagen sedan hem till Sara på en mys kväll. Vi spelade både kubb och värpa. Jag har blivit grym på kubb har jag märkt då jag fick ner alla utom en :p Tror det är Jesse som lärt mig :) Värpa som jag aldrig spelat förut vann jag oxå en omgång. hehe. Vi åt såklart lite mat och fikade och hoppade studsmatta. En trevlig dag alltså. Sen vart det cykeln hem på kvällen.

Onsdag:
En riktig slappardag. Låg ute och solade, härligt!

Torsdag:
Idag var det polisförhöret...Det gick nog ganska bra eller vad man ska säga. Kommer att få veta om typ 2 månader vad mitt straff blir...antagligen prick i registret i 3 år, suck vad onödigt.

Fredag:
Midsommar!! Den spenderades i Öregrund med trevliga människor :D Åkte först på dagen ut där Jesse har sitt stall, där skulle vi tsm ta bussen till Öregrund. Men vi åkte in till stan igen för att ta bussen där för att vara säkra på att få komma med. Väl i Öregrund träffade vi Sophie som jobbade. Sen hade vi en rolig kväll :D
Det var helt kaos på natten när bussen gick hem vid halv 3. De var typ hundra pers som skulle med bussen så polisen fick stå där och hålla koll. Kom iaf på bussen. Satt vid chaffisen och pratade med honom, En riktigt rolig gubbe ;)
 Sen började det spåra på bussen. En kille blev typ ihjälslagen med glasflaskor och alla började skrika. Bussen stannade och killen som slog den andra killen gick av och sen slog sönder fönsterrutorna. Bussen var tvungen att åka vidare en bit för att sen stanna. Ambulansen och polisen kom och man fick typ utrymma bussen. Bussen va helt sönder så fick vänta jättelänge på en ny buss. Usch va trött jag var när bussen äntligen var framme i Uppsala. Tog 5 bussen hem och gick och la mig vid 6, det var härligt att få sova :)

Oj nu har jag bråttom, måste fixa mig för ska iväg ikväll :p


Kramar Becce


Kommentarer
Postat av: jessica

jag tror också du lärt av mig på kubb, haha:P

2010-06-27 @ 11:21:49
URL: http://jessicahedengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0