sommarplaner

Nu har jag bekräftat min anmälan till roligaste sommarjobbet! Fan va kul det kommer bli att få skapa ett eget företag i sommar :D Tycket att de är så kul att jag fick det av 320 st som ansökte, eller ja inte bara jag såklart 139 till. Så 4 veckor är nu uppbokade. Var dock tvungen att säga till min faster att jobbet på djursjukhuset skulle krocka så ska nog försöka få två andra veckor där ist. Hoppas det löser sig, vill jobba typ hela sommaren :)
Men sen har vi ju galoppstallet som jag måste klämma in i mitt jobbschema oxå hehe :p Får se hur det går.

Sista dagen på apu:n idag då. Det blev hårt arbete. Slog ner stolpar till nya sommarhagar. Fyfan va de va tungt! är trött nu. Tog även ut världens bästaste Pressen på en tur. Han var så duktig, älskar honom :)


                Gammal bild på superstjärnan

Juste Lotta (apu) frågade om jag och Milla inte vill jobba där oxå nått i sommar med att tvätta stallet och måla om. Det säger man ju inte heller nej till om tiden räcker till.

Sen får jag inte glömma ridlägret och min Göteborg resa :D Sommaren kommer bli toppen. Och på tal om sommaren så är det sommarlov om 4 dagar, väldigt efterlängtat.


Kramar Becce

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0