Regn är sommar

Nu är det verkligen sommarlov :D men vart är det fina vädret?? Hmm det vart en liten tripp till stan idag och köpte lite småsaker. Sen lämnade jag in ett par skor för omklackning, hehe klacken var helt borta. De brukar inte bli så glada då, man ska ju ta hand om sina skor säger dem.
Sen hade jag tid hos tandläkaren. De gick så bra så :p men förstår inte varför man ska vara där i tid när de alltid är sena. Ska nog komma dit typ 10 min senare när jag har tid nästa gång, då kommer man nog lagom :p
 Stack även hem till Milla en snabbis för att hämta lite saker jag lämnat där.

Hade tänkt att följa med till Fyrishov imorgon på nån grejjs som ettorna skulle fixa, men de va så tidigt att jag skippar det :P vill kunna sova på morgonen nu ett tag iaf :)

Anyway på lördag åker jag och Manda till Göteborg. Längtar!! Ska bli härligt med en minisemester :)




Kramar Becce

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0