Inte god middag

...har jag precis ätit. Jag stod och lagade maten och den skulle bli så god trodde jag tills jag bara skulle ha i lite peppar men råkar ta fel kryddburk. Så har i massa med kryddpeppar eller va de nu hette. Det blev inte gott!! usch :( Sen så försöker jag rädda maten med att ha i lite andra kryddor och ja, de funka inte så bra...

Imorgon är det skolavslutning, härligt med lov. Kommer sakna klassen såklart. Ni är ju bäst :D
Nu har jag även bestämt va ja ska ha på mig imorgon oxå, kanske ändrar mig får väl se. Det blir en klänning jag köpte i London men som jag inte använt så måste nog ta och inviga den tänkte ja :p Och självklart blir det mina älsklingar på fötterna :)


Kramar Becce


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0