Bönder och föreläsningar

Idag har jag varit duktig och ringt till en bonde :p Ska ju göra vallskördepraktik i sommar, bläää. Förstår inte hur skolan kan bestämma att vi ska göra det på lovet. Särskilt när man inte har tid till det för jag ska typ jobba resten av lovet och göra andra saker.
Men men jag ringde iaf till bonden och sa att jag kunde den 24 och 25 juli. Han visste inte riktigt hur det skulle vara då så han sa åt mig att ringa igen i mitten av juli. Får väl se hur det blir :p
Han sa oxå att han inte visste riktigt vad vi skulle göra för nått. Typ bara titta på när de skulle arbeta, de verkar ju kul...aja de löser sig väl :p

Just nu känns det nästan som att man går i skolan :D hehe kanske inte men börjar 8.30 till 17.00. Så det är långa dagar som gäller men det är väldigt kul. Får lyssna på massa föreläsningar och lära sig hur man driver ett företag. Samt bolla idéer med ca 70 andra ungdomar om vilket sorts företag man kan ha och driva i 3 veckor sen. Det är verkligen kul och alla är så trevliga :)






Kramar Becce



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0