Det var inte okej Sj


Åkte tåg hit till Karlstad igår kväll. Mitt tåg från Sthlm gick kvart över sju och de skulle va framme kvart över tio. Men nä då. Det blir något problem med tåget framför och de blir förseningar :p Så tåget blev stillastående i över en timme. Not funny. Kom tillslut fram och då va klockan halv tolv, hehe kul när man ska upp och jobba. Fast är ju ganska van vid lite sömn ;) Men nej de va inte riktigt bra där Sj.

Tänkte bjuda på en bild på mig i mina fina arbetskläder :D
Oj va allvarlig man kan se ut då :p



Va ska man hitta på ikväll då, bor ju ensam i min fasters lägenhet :) tycker de är så skönt att bo ensam. Vill verkligen ha en egen lägenhet! men men sitter just nu i köket och kollar ut över älven. Så fint :) fast de är grått ute.

Kanske borde städa undan lite saker och samtidigt ha spotify på som vanligt ;)





Kramar Becce




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0