11 augusti



Förstår mig inte på vissa djurägare ibland, hur kan de låta sina hundar t.ex bli så himla mkt överviktiga?? De är flera hundar på jobbet som kommit in och de e bara så tjocka! De e ju hemskt mot hunden att ge den godsaker hela tiden. En människa kan ju alltid göra ett val om den ska äta nått men så tänker inte djur. Så tänk på vad ni stoppar i era små djur de kan faktiskt göra dem sjuka.

Tycker inte om vädret just nu för under hela dagen var det ganska fint men tills att jag slutar så ösregnar det.
De va inte alls kul, så de blev till att cykla hem i regn. Kan ju säga att hela jag var dygnsur.
 Man kunde vrida ur alla mina kläder. Men de roliga var att min mascara satt så fint så och den är inte ens vattenfast :p

Ringde mamma idag och vi bokade biljett hem så är hemma igen på lördag kväll. Då är det även bara 3 dagar kvar av friheten sen börjar skolan. Vet inte riktigt va ja ska tycka om de. Saknar så klart klassen men inte lektionerna :p

Nepp ska väl ta och sova kanske eller iaf lägga sig i sängen och kolla på tv.







Kramar Becce





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0